Snipp, snapp, snute

Snipp, snapp, snute så var eventyret ute.

De siste dagene har vært en bergogdalbane av alle mulige følelser og tanker. Seks måneder er forbi, forventninger er innfridd, vennskap som er bygd er spredd utover hele kloden og her sitter jeg igjen med ingen ringere enn verdens beste meg.

Jeg har definitivt vokst på flere områder. Jakten på å bli verdens beste meg har vært både fantastisk og utfordrende. Alt jeg gjør er basert på valg. Noen valg enklere enn andre. Selvfølgelig er jeg verdens beste meg uansett hva jeg velger, for jeg ER den eneste meg. Men et valg har alltid flere utveier. Hva velger du?

For meg handler det om å finne kjernen i meg selv. Hjertet. Følge det hjertet mitt brenner for. Det Gud plantet der. Utforske, finne og bygge videre på de egenskapene Gud skapte meg med. Leve ut det Gud gledet seg over da han skapte meg. Jeg hvilke valg som fører meg dit og hvilke valg som fører meg bort fra å være verdens beste meg. Samtidig er det betryggende å vite at uansett hvilke valg jeg tar, er han alltid der. Om jeg faller, er han den første til å hjelpe meg på bena igjen. Ikke bare hjelper han meg på bena igjen, men han glemmer også hva som gjorde at jeg falt. Han applauderer meg og sier: DET er min datter. Mitt barn.

VEIEN VIDERE
Akkurat nå står jeg ved et veiskille hvor alt jeg kan gjøre er å stole på Gud og det jeg opplever han sier. Jeg prøver så godt jeg kan å lytte og det eneste jeg ønsker er å adlyde. Planen min var originalt og reise hjem etter disippeltreningsskole.
Men den siste måneden har jeg hatt opplevelsen av at Gud forteller meg å ikke dra hjem riktig enda.
Organisasjonen som jeg har vært på eventyr med (UIO), har også et universitet(university of the nations). Der har de en tre måneders skole som heter Biblical foundation for the arts (BFA). Den består at 70% dypdykk i bibelen og 30% skill training i dans, teater og sang. Jeg føler jeg er kallet til å drive med noe kreativt og jeg tror dette er en god mulighet til å bygge en bibelsk grunnmur for kallet mitt.

Jeg har søkt om utsettelse på visumet mitt og stoler kun på at Gud vil forsørge visum, skolepenger og en billett hjem til jul. Jeg setter utrolig pris på om du har lyst til å støtte meg i bønn. Og om du føler Gud utfordrer deg til å støtte meg økonomisk, er kontonummeret mitt:
2801.15.60638

Adressen er fortsatt:
Camilla Emilie Nordhaug
University og the nations
Biblical foundation for the arts
76-5851 Kuakini Highway #258
Kailua-Kona, Hawaii 96740

Alt hjelper!

Om du vil ha flere oppdateringer om den kommende hjertereisen, kan du sende meg en mail til: camilienordhaug@gmail.com

Til slutt vil jeg takke alle mine trofaste følgere for at dere har fulgt med hele denne tiden. Jeg har satt utrolig stor pris på kommentarer og tilbakemeldinger.

Ses til Jul!
Varme klemmer fra verdens beste meg.

Her er bilder fra graduation og siste dager med noen av mine absolutt favorittfolk:

20130927-214013.jpg

20130928-181812.jpg

20130928-181819.jpg

Hei å hå

One thought on “Snipp, snapp, snute

  1. Så trist at de 6 månedene er plutselig over, men samtidig fantastisk at du har fått oppleve hvert eneste magiske sekund. Håper alt ordner seg ❤ Det gjør det nok, siden du er så modig som tør å stole på Gud.

    Takk for at du skrev blogg!! Den var awesome.
    Love you og gleder meg hardt til å se deg til jul!!!

Leave a comment